Friday, August 16, 2024

Essential oils tepi katil untuk makcik-makcik




Oils tepi katil, bila dah ada anak 5, bukan Sensation dan Golden Rod dah 😆😆😆. Tapi Cell-Lite dan Juva Cleanse
Cell Lite tu panas. Sini sejuk, memang sedap la pakai nak tido. Dulu saya letak dalam bilik air. Terus sapu badan lepas mandi air sejuk, baru la tak menggigil teruk. Bonus : lelemak di perut rasa longgar skit. Cell-Lite ni membantu menegangkan balik kulit kendur. Tapi cam biasa la, ia mengambil masa, ni bukan pill magic, atau sapu sapu lawa. Cell-lite juga perlu digunakan oleh ibu-ibu dalam berpantang, ia membantu menghilangkan stretchmark dan mengembalikan tona otot yang tight.

Juvacleanse tu mahal ya ampon. Detox kuat dia tu. Tapi, ER members bleh redeem aje. Ni botol ke2 redeem. Idok ler saya beli. Juvacleanse ni, bagi beginner saya syorkan pakai selang sehari atau seminggu sekali sahaja sebab ia detox kuat. Masa saya mula-mula pakai dulu, saya pakai 3 hari berturut, sembelit kau. Banyak nau toxic yang nak di buang ke? Kalau Lemon eo tu mild detox, Juvaclease ni atok dia. Heavy guns dalam detoxing.

✅Nak join YL, sila halo saya. Klik di tab Jadi Member di atas, dan boleh pilih dah kit mana yang di sukai 

Boleh buat pembelian di : https://wasep.me/oilinglion
Masukkan kod diskaun "blog" untuk diskaun

No comments:

Post a Comment

Spot Promo Oktober 2024