Saturday, August 10, 2024

Pengenalan bisnes Young Living

 Hi semua.

Hari ni saya nak cerita sikiit aje tentang bisnes Young Living.
Susah ke nak buat?
Kena ada modal ke nak start?

Nope takde. Asal jadi member YL dah boleh buat bisnes.
Bisnes dia macam affliate tapi bonus lagi besar. Promot barang dia, orang beli (samada melalui korang atau referal number korang) ada imbuhan. Kalau pandai bina network, pandai strategize, lagi banyak

Setiap pic di bawah ada cerita. Sila baca ya.

Bagi yang nak join Young Living boleh hubungi saya di wasap.my/60126700316
atau
daftar sendiri membership di bit.ly/YLEOmembership
Nanti saya akan contact korang untuk freebies dari saya.


Jom kita kenal bisnes Young Living. Saya boleh kata, team saya la paling relax skali buat bisnes. Tadak sapa push, tadak kuota. Buat bila suka. Cuti bila bila mau.

Soalan paling femes. YL ni mlm ke. Ye MLM, betul. Sebab dia guna network ahli sebagai media jualan, tak guna agensi pengiklanan



Siapa yang yang boleh buat YL? Asalkan berumur 18 tahun ke atas dah boleh


Kenapa saya suka bisnes YL? Sebab flexible, buat dari mana pun boleh. Sambil baring pun boleh. Kalau nak laju, buat banyak2, dapat income lebih. Nak rehat banyak pun boleh.


Camna nak start, asal jadi member aje. Takde kena beli kit bisnes. Jadi ahli je terus boleh start bisnes. Nanti sembang post lain


Jum tunggu apa lagi. Hubungi saya di wasap.my/60126700316
Follow saya di Facebook OilingLion



No comments:

Post a Comment

Spot Promo Oktober 2024