Thursday, June 27, 2024

Kekal Bertenaga

 Pernah rasa letih selepas makan tengah hari? Bila masuk pejabat selepas lunch, rasa nak tidur je. Ini kerana badan dah letih, manakala fokus juga dah lari. Atau pernahkah bangun pagi tapi rasa tidak bermaya dan tiada mood?

Anda perlukan bantuan essential oil. Ada 3 eo yang boleh membantu mengekalkan tenag, menajamkan fokus dan bermotivasi.


Tips peggunaan :

Waktu pagi : diffuse eo ini untuk membangunkan deria dan membangkitkan tenaga badan dan minda.
Sebelum senaman : Sapukan pada titik perfume sebelum bersenam untuk membekalkan motivasi dan ketahanan semasa bersenam.
Slump tengah hari : Gunakan semasa down tengah hari. Sedut aroma terus dari botol boleh memberikan boost kepada tenaga dengan segera.

Dapatkan eo anda disini : https://wasep.me/oilinglion
Set ini boleh digunakan untuk renew membership. Whatsapp saya untuk info lanjut.

Info lanjut setiap satu essential oil.

Peppermint 
RM131.50 22pv

Manfaat:

  • Energy Boost: Peppermint diketahui ramai sifatnya yang menyegarkan dan memberi tenaga. Ia dapat membantu meningkatkan waspada dan fokus.
  • Mental Clarity : Aroma Peppermint yang segar boleh meransang prestasi kognitif dan minda yang lebih jelas, ianya sangat membantu untuk "pick-me-up" pada tengah hari.
  • Penggunaan :  Diffuse dala pejabat atau hidu aroma terus dari botol untuk boost yang segera. Atau campurkan dengan carrier oil dan sapu di pelipis dan belakang leher untuk sensasi sejuk dan segar, yang boleh membantu mengurangkan stress.
En-R-Gee
RM151.00 25.50pv

Manfaat :
  • Menyokong tenaga : En-R-Gee ialah campuran eo khas untuk merasakan tenaga dan alert. Ia menggabungkan eo Rosemary, Juniper, dan Lemongrass, yang terkenal dengan sifat menyegarkan dan mencergaskan.
  • Uplifting Effect: Aroma dari eo blend ini boleh membantu meningkatkan semangat dan kesegaran. Maka ia sangat sesuai untuk dijadikan peneman semasa senam dan kerja.
  • Penggunaan: Diffuse pada pagi dan tengah hari untuk melawan keletihan, dilute dan sapukan di point perfume untuk tenaga segera.
Lemon 
RM67.50 11.50pv

Manfaat :

  • Menceriakan mood :  Eo Lemon diketahui dengan aromanya yang ceria dan boleh membaiki mood, dan mengurangkan perasaan letih. Ia digunakan untuk meningkatkan kesegaran mental dan tenaga.
  • Sifat membersih :  Selain dari memberikan tenaga, Lemon juga membantu membersihkan udara yang boleh memberikan feeling segar.
  • Penggunaan : Diffuse di ruang yang di duduki untuk menyegarkan udara dan memperbaiki mood.
Dapatkan eo anda di https://wasep.me/oilinglion



No comments:

Post a Comment

Kekal Bertenaga